Način na koji komuniciramo ovisi o emocijama koje se u tom trenutku razviju, spram teme, osobe s kojom komuniciramo ili naprosto trenutku u kojem smo mi sami. No, svaka naša riječ ima svoju emociju i energiju koju nosi i kao takva ona utječe na određene dijelove našeg mozga. Pozitivno konstruirane riječi koje izazovu isto tako pozitivnu emociju potiču izlučivanje oksitocina, hormona zadovoljstva, dok one koje izazivaju negativne emocije potiču pojavu hormona stresa, kortizola. Kada uđemo u stanje u kojem nas kortizol „otme“ nismo sposobni surađivati, ostvariti zajedništvo niti kvalitetnu komunikaciju. S druge strane izlučivanje oksitocina ima nevjerojatne učinke na suradnju i komunikaciju.

I upravo zato, u trenutku kada je Judith Glaser objavila svoj rad na temu Conversational Intelligence i trening na tu temu koji najavljuje novu dimenziju u coachingu, moj interes za alatima i tako zanimljivom temom rastao je svakim danom i odveo me do odluke da nadopunim svoje znanje u području HR-a i upišem specijalizirani modularni trening.

Breda Ivanović,

Human Capital Manager, PwC

Više informacija o „Conversational Intelligence“ Judit Glaser saznajte na http://www.conversationalintelligence.com/home